ja tak mam w swojej i to jest lozysko, ale nie wiem jak z tymi nowymi jest
[O1] Ustawienie koła zębatego na wałki rozrządu.
Zwiń
X
-
To dobrze zrobiła, że nie zaznaczyła
Ustawienie koła zębatego na wałku rozrządu ma dopiero znaczenia podczas zakładania paska. Ustawiasz wałek rozrządu i koło zamachowe w odpowiednich pozycjach, blokujesz pompę, zakładasz pasek i dopiero dokręcasz kolo zębate do wałka.
Tak co najmniej mi się wydaje ... :?:
Komentarz
-
-
BHOY, koło na wałku rozrządu jest tylko na stożku, żeby ustawić dobrze rozrząd to nie dokręcasz tego koła. Najpierw blokujesz wałek rozrządu od pompy podciśnienia specjalną blokadą, pompa wtryskowa oczywiście też ma być zablokowana trzpieniem, koło zamachowe ustawione na znaku i zakładasz pasek. Napinasz napinaczem i dopiero wtedy dokręcasz koło na wałku rozrządu. Wyciągasz blokady z wałka rozrządu i pompy wtryskowej i skręcasz wszystko. Na końcu oczywiście sprawdzenie i korekta kąta wtrysku.
Komentarz
-
Komentarz